Kulex Napisano 7 Czerwiec 2008 Share Napisano 7 Czerwiec 2008 Co zrobić, żeby światła w viewporcie były jaśniejsze? Jak renederuję, to jest dobrze, ale w viewporcie ject ciemno. Chodzi mi o jaśniejsze światła, a nie tryb widoku "Flat". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reaver Napisano 11 Czerwiec 2008 Share Napisano 11 Czerwiec 2008 podpinam się bo mam ten sam problem, na renderze jest jasno a w viewporcie jak mam jeszcze włączone inverse squre to prawie nic nie widać, ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 11 Czerwiec 2008 Share Napisano 11 Czerwiec 2008 moze przywrocenie standardowych swiatel viewportu pomoze ? (ctrl+L) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulex Napisano 11 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 11 Czerwiec 2008 Pomoże, ale nie chodziło mi o to. Czy są jakieś ustawienia świateł w viewporcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
griz Napisano 11 Czerwiec 2008 Share Napisano 11 Czerwiec 2008 ustaw tak jak na załączonym obrazku klikając RMBw lewym górnym roku i z menu wybierz configure... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulex Napisano 11 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 11 Czerwiec 2008 To więcej pomogło, ale chodziło mi o te światła z inverse square. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
griz Napisano 12 Czerwiec 2008 Share Napisano 12 Czerwiec 2008 nie wiem dokladnie ale jak zrobisz w default light to wszedzie jest jasno wiec w czym problem? edit: skojarzyło mi sie jeszcze jedno rozwiazanie odznacz wszystkie inverse sqare i prerenderze ustaw skrypt ktory ustawi i.s. dla tych swiatel ktore chcesz co za tym idze : w viewportach bedziesz mial tak jak chcesz a tylko na czas renderu bedzie ustawione inverse square to w pre_render : att_is = 3 att_inv = 2 att_non = 1 $Omni02.attenDecay = att_is completeRedraw() to w post_render att_is = 3 att_inv = 2 att_non = 1 $Omni02.attenDecay = att_non completeRedraw() $omni01 to tylko przyklad tam wpisz nazwy swiatel jakie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 12 Czerwiec 2008 Share Napisano 12 Czerwiec 2008 heh inverse squer to jest wygaszanie swiatla w prost proporcjonalnie do kwadratu czy jakos tak :P no wiesz z odlegloscia zmniejsza sie moca swiatla o kwadrat tej liczby (heh nie wiem czy to dobrze zabrzmialo :P) viewport a render to zupelnie dwa inne swiaty wiec w viewporcie mozesz miec ciemnice ale gdy rozproszy swiatlo za pomoca ustawien w renderze to uzyskasz inny jasniejszy obraz proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się