Skocz do zawartości

Ciemne światła w viewporcie


Kulex

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nie wiem dokladnie ale jak zrobisz w default light to wszedzie jest jasno wiec w czym problem?

edit:

skojarzyło mi sie jeszcze jedno rozwiazanie odznacz wszystkie inverse sqare

i prerenderze ustaw skrypt ktory ustawi i.s. dla tych swiatel ktore chcesz

co za tym idze : w viewportach bedziesz mial tak jak chcesz a tylko na czas renderu bedzie ustawione inverse square

 

to w pre_render :

att_is = 3

att_inv = 2

att_non = 1

$Omni02.attenDecay = att_is

completeRedraw()

 

to w post_render

att_is = 3

att_inv = 2

att_non = 1

$Omni02.attenDecay = att_non

completeRedraw()

def_scr276.jpg

$omni01 to tylko przyklad tam wpisz nazwy swiatel jakie masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh inverse squer to jest wygaszanie swiatla w prost proporcjonalnie do kwadratu czy jakos tak :P no wiesz z odlegloscia zmniejsza sie moca swiatla o kwadrat tej liczby (heh nie wiem czy to dobrze zabrzmialo :P) viewport a render to zupelnie dwa inne swiaty wiec w viewporcie mozesz miec ciemnice ale gdy rozproszy swiatlo za pomoca ustawien w renderze to uzyskasz inny jasniejszy obraz proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności