Skocz do zawartości

Flash mx - Linkage properties -...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak właśnie ucze się o biblotekach i zastanaiwma się co to znaczy Import for Runtime Sharing i eksport for runtime sharing???

 

w książce którą mam napisali:

mają działanie analogiczne do opicji export this symbol i import this symbol from url programu Flash.

 

No tak tylko nie wiem co to robiło we flashu 5.

Niestety mam taką ksążke co nie jest dla początkujących :( .

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To do tzw bibliotek wspoldzielonych. Dzięki temu przy wiekszym projekcie i wielu swf\'ach korzystasz z jednej wspolnej biblioteki.

 

Wrzucasz do jednego fla wszystkie wspolne dla swf\'ów symbole, kasujesz je z glownego filmu a w library w opcjach \'linkage\' nadajesz kazdemu nazwy i zaznaczasz \"eksport for runtime sharing\". Exportujesz swf - To bedzie ta wspoldzielona biblioteka.

 

We wlasciwych filmach edytujac fla zrob \"open as library\" i wybierz te fla o ktorym pisalem poprzednio. Z niego mozesz wyciagac symbole. Beda sie pojawialy w edycji fla, ale nie zostana wyeksportowane do swf.

 

Ogolnie zaleca sie uzywac we wspolnej bibliotece tylko malych (w KB) obiektow, z duzymi bywaja dziwne historie, czasem nie chca sie zaladowac.

Napisano

zapomniales?

 

U mnie przysłal maila po sekundzie.

 

Nie widze w Twoim profilu (exTolek) maila, jak rozumiem masz niewidocznego dla innych. Moze w tym wypadku system na forum cos glupieje.

 

Ale mysle, ze to wina Twojego serwera poczty, ktory przez wadliwy odspamiacz kasuje maile z max3d.pl

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności