Skocz do zawartości

Modelowanie kanałów lub tuneli


Veron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od kilku dni próbuję wymodelować kanały do gry. Problem mam ze skrzyżowaniami tak jak jest tu:

111hd4.jpg

 

W jaki sposób połączyć dwie rurki aby zrobić takie tunele, w których będę mógł się poruszać w grze? Jaką metodą? Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

I co mam z tego wiedzieć....

 

to sie zwie "workflow"

 

Metoda na modelowanie tuneli(i nie tylko) do gier (i nie tylko) zwie sie "polymodeling". Mase informacji o tym na sieci oraz w helpie programu.

Obrazek ktory zalaczyles jest dosc maly, ale mam wrazenie ze masz tam duuuuzo za duzo polignow jak na model do gry, moze warto bylo by tez poczytac o zasadach modelowania do gier?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko składasz jak z klocków. Robisz dwa klocki i z nich składasz korytarze.

Wyobraź sobie że korytarz o wysokości 2mi szerokości 2m i długości 2 metry to taki box tylko że ma wywaloną ściankę z przodu i ściankę z tyłu taki przekrój korytarza.

Robisz sobie takiego boxa i później clonujesz go wielokrotnie (kopiujesz i wklejasz albo przesuwasz trzymając shift). Spójrz teraz w róg pokoju, to jest narożnik :) czyli (w przekroju) box z dwiema sąsiednimi ściankami wywalonymi. Teraz jak przystawisz do korytarza taki narożnik to powstanie Ci zakręt.

Edytowane przez Ex3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ten obrazek jest z google i chce tylko pokazać o co mi chodzi...

2. Wiem jakie są zasady modeli do gier bo już wiele wsadziłem w GTA

3. Ja nie chcę robić korytarzy... Proszę powiedzieć jak połączyć dwa cylindry lub tuby aby szło chodzić w środku....

4. A może ktoś by nakręcił filmik jak ktoś robi takie rzeczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności