reaver Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 (edytowane) Witam, mam animację na 100 klatek powiedzmy, jest obiekt (soft body) który ma animacje po keyframes i jest drugi obiekt (reactor rope). Ten obiekt który ma animacje poklatkową w reaktorze ustawiam unyielding. Problem w tym że ta animacja poklatkowa trwa tylko 30 klatek a ja chciałbym żeby potem przejął nad obiektem kontrole reactor i żeby od klatki 30 liczył do końca. Jest jakiś sposób? Ehh nieważne, już sobie poradziłem. Okazało się że problem jest banalny. Jakby kogoś interesowało (ke?) to wystarczyło przeliczyć najpierw do klatki 30, odznaczyć "unyielding" i policzyć resztę:) Edytowane 14 Czerwiec 2008 przez reaver
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się