Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, mam animację na 100 klatek powiedzmy, jest obiekt (soft body) który ma animacje po keyframes i jest drugi obiekt (reactor rope). Ten obiekt który ma animacje poklatkową w reaktorze ustawiam unyielding. Problem w tym że ta animacja poklatkowa trwa tylko 30 klatek a ja chciałbym żeby potem przejął nad obiektem kontrole reactor i żeby od klatki 30 liczył do końca. Jest jakiś sposób?

 

Ehh nieważne, już sobie poradziłem. Okazało się że problem jest banalny. Jakby kogoś interesowało (ke?) to wystarczyło przeliczyć najpierw do klatki 30, odznaczyć "unyielding" i policzyć resztę:)

Edytowane przez reaver
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności