reaver Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 (edited) Witam, mam animację na 100 klatek powiedzmy, jest obiekt (soft body) który ma animacje po keyframes i jest drugi obiekt (reactor rope). Ten obiekt który ma animacje poklatkową w reaktorze ustawiam unyielding. Problem w tym że ta animacja poklatkowa trwa tylko 30 klatek a ja chciałbym żeby potem przejął nad obiektem kontrole reactor i żeby od klatki 30 liczył do końca. Jest jakiś sposób? Ehh nieważne, już sobie poradziłem. Okazało się że problem jest banalny. Jakby kogoś interesowało (ke?) to wystarczyło przeliczyć najpierw do klatki 30, odznaczyć "unyielding" i policzyć resztę:) Edited June 14, 2008 by reaver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now