Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam animację na 100 klatek powiedzmy, jest obiekt (soft body) który ma animacje po keyframes i jest drugi obiekt (reactor rope). Ten obiekt który ma animacje poklatkową w reaktorze ustawiam unyielding. Problem w tym że ta animacja poklatkowa trwa tylko 30 klatek a ja chciałbym żeby potem przejął nad obiektem kontrole reactor i żeby od klatki 30 liczył do końca. Jest jakiś sposób?

 

Ehh nieważne, już sobie poradziłem. Okazało się że problem jest banalny. Jakby kogoś interesowało (ke?) to wystarczyło przeliczyć najpierw do klatki 30, odznaczyć "unyielding" i policzyć resztę:)

Edytowane przez reaver

  • Wyświetleń 860
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności