Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

kiedy mapuje obiekt w 3ds maxie calosc jest poprawnie rozlozona - ale kiedy nacisne render to na modelu brakuej tekstury, a po powrocie do edytora cale ustawienia uvw sie resetuja

 

jedynie keidy uzywalem naraz z unwrapem uvw map to tekstura pojawiala sie w renderze, po powrocie zostawala

ale jest kompletnie powykrecana i wogole, bawilem sie w ustawianie osi, typu mappingu, przesuwanie, i obracanie gimza - ciagle pomietolona i krzywa

 

co mam zrobic zeby to co mam w unwrapie sie zachowywalo i na rendzerze bylo ciagle widac teksture?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

unwrap i uvw map? zdecyduje sie na jedno a nie kilka rzeczy na raz ... no ale jak nakladasz unwrapa to robisz cos w nim czy tylko nalozyc i uwazasz ze juz zmapowane? pokaz jakis sreen z twojego mapowania bo wedlug mnie to chyba wina lezy po twojej stronie no ale wrozyc nie bede wiec czekam na obrazek

Napisano
  • Autor

tak wyglada model przed renderem w perspective

biserror1ct1.jpg

 

a tutaj w renderze:

biserror2sx2.jpg

 

ale zaczynam juz rozumiec co moze byc nie tak, kolor ktory kadlub ma w renderze to reszta tla poza samym malowaniem z unwrapa

problem w tym ze render niechce uznac takiego mappowania i przekreca caly unwrap do starej wersji, nie obroconej ani rozlozonej

Napisano
  • Autor

przed renderowaniem:

biserror3nq9.jpg

 

po renderowaniu:

biserror4sp8.jpg

caly setup od mappingu sie resetuje

 

 

 

EDIT:

ok, wiem juz co bylo nie tak

 

mesh smoth byl POD unwrapem, ale iterations ustawione na 0, tylko do renderu bylo ustawione 2!

wywalilem smoth nad mapping i dziala

Edytowane przez M4rcus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności