Napisano 15 Czerwiec 200816 l kiedy mapuje obiekt w 3ds maxie calosc jest poprawnie rozlozona - ale kiedy nacisne render to na modelu brakuej tekstury, a po powrocie do edytora cale ustawienia uvw sie resetuja jedynie keidy uzywalem naraz z unwrapem uvw map to tekstura pojawiala sie w renderze, po powrocie zostawala ale jest kompletnie powykrecana i wogole, bawilem sie w ustawianie osi, typu mappingu, przesuwanie, i obracanie gimza - ciagle pomietolona i krzywa co mam zrobic zeby to co mam w unwrapie sie zachowywalo i na rendzerze bylo ciagle widac teksture?
Napisano 16 Czerwiec 200816 l unwrap i uvw map? zdecyduje sie na jedno a nie kilka rzeczy na raz ... no ale jak nakladasz unwrapa to robisz cos w nim czy tylko nalozyc i uwazasz ze juz zmapowane? pokaz jakis sreen z twojego mapowania bo wedlug mnie to chyba wina lezy po twojej stronie no ale wrozyc nie bede wiec czekam na obrazek
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Autor tak wyglada model przed renderem w perspective a tutaj w renderze: ale zaczynam juz rozumiec co moze byc nie tak, kolor ktory kadlub ma w renderze to reszta tla poza samym malowaniem z unwrapa problem w tym ze render niechce uznac takiego mappowania i przekreca caly unwrap do starej wersji, nie obroconej ani rozlozonej
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Autor przed renderowaniem: po renderowaniu: caly setup od mappingu sie resetuje EDIT: ok, wiem juz co bylo nie tak mesh smoth byl POD unwrapem, ale iterations ustawione na 0, tylko do renderu bylo ustawione 2! wywalilem smoth nad mapping i dziala Edytowane 16 Czerwiec 200816 l przez M4rcus
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto