Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

kiedy mapuje obiekt w 3ds maxie calosc jest poprawnie rozlozona - ale kiedy nacisne render to na modelu brakuej tekstury, a po powrocie do edytora cale ustawienia uvw sie resetuja

 

jedynie keidy uzywalem naraz z unwrapem uvw map to tekstura pojawiala sie w renderze, po powrocie zostawala

ale jest kompletnie powykrecana i wogole, bawilem sie w ustawianie osi, typu mappingu, przesuwanie, i obracanie gimza - ciagle pomietolona i krzywa

 

co mam zrobic zeby to co mam w unwrapie sie zachowywalo i na rendzerze bylo ciagle widac teksture?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

unwrap i uvw map? zdecyduje sie na jedno a nie kilka rzeczy na raz ... no ale jak nakladasz unwrapa to robisz cos w nim czy tylko nalozyc i uwazasz ze juz zmapowane? pokaz jakis sreen z twojego mapowania bo wedlug mnie to chyba wina lezy po twojej stronie no ale wrozyc nie bede wiec czekam na obrazek

Napisano
  • Autor

tak wyglada model przed renderem w perspective

biserror1ct1.jpg

 

a tutaj w renderze:

biserror2sx2.jpg

 

ale zaczynam juz rozumiec co moze byc nie tak, kolor ktory kadlub ma w renderze to reszta tla poza samym malowaniem z unwrapa

problem w tym ze render niechce uznac takiego mappowania i przekreca caly unwrap do starej wersji, nie obroconej ani rozlozonej

Napisano
  • Autor

przed renderowaniem:

biserror3nq9.jpg

 

po renderowaniu:

biserror4sp8.jpg

caly setup od mappingu sie resetuje

 

 

 

EDIT:

ok, wiem juz co bylo nie tak

 

mesh smoth byl POD unwrapem, ale iterations ustawione na 0, tylko do renderu bylo ustawione 2!

wywalilem smoth nad mapping i dziala

Edytowane przez M4rcus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.