ciacho191 Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 Witam forumowiczów mam jak zwykle problem z połączeniem powtarzającej się textury... a dokładniej jak skopjowałem x razy jeden obrazek to widać różnice: czy da się to jakoś wymazać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 Pewnie ktos poleci program ktory robi to automatycznie ale ja opisze jak zrobic to recznie. Uruchom jakis program do 2d. Zaznacz obszar textury, ktory bedziesz powielal. Powieksz obszar roboczy obrazka 4 razy i skopiuj zaznaczony obrazek przesuwajac go w prawo i odbij w poziomie. To co powstalo zlacz, skopiuj, przenies do gory w wolne miejsce i odbij w pionie. Textura bedzie sie powtarzac ale nie bedzie widac laczen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 bedzie widac laczenia odpal to w photoshop skopiuj kilkanascie razy i poukladaj tak zeby lekko nachodzily na siebie (zakladka) i gumkuj kawalkami warstwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 najlepiej poprawnie zmapować obiekt i w PS zrobić taką teksturę. tilingiem nic nie wskórasz bo musiałbyś mieć seamlesową tex żeby Ci to wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alibaba Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 Wiekszosc tekstur mozna przerobic na seamless. W kazdym razie mirroring to nie jest najlepsza metoda. w PS uzyj najpierw filtra offset z opcja wrap around i z przesunieciem rownym polowie szerokosci i wysokosci. W tym momencie krawedzie beda 'seamless' ale srodek nie. Clone Tool latwo to skoryguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość hellpopson Napisano 3 Lipiec 2008 Share Napisano 3 Lipiec 2008 siemandero pytanie mam takie otóż znajomy mi zrobił w autocadzie domek i chce żebym mu go "pokolorował" więc sie za to wziąłem, zimportowałem go w formacie dwg, wszystko wyglądało w porzadku ale jak narzuciłem teksture na jeden mesh, tekstura nałożyła się jakby ta płaszczyzna była pocięta na kawałki rozumiecie o co chodzi ? probowałem to zmeinić z UVW map też ale sie nie udało poradzcie jak wiecie, i sie nie śmiejcie prosze :) czy to format jest zły czy z autocada przeżucać na maxa jest szalonym pomyslem czy może czegos jeszcze nie spróbowałem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 3 Lipiec 2008 Share Napisano 3 Lipiec 2008 moze unwrap uvw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość hellpopson Napisano 3 Lipiec 2008 Share Napisano 3 Lipiec 2008 też próbowałem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 3 Lipiec 2008 Share Napisano 3 Lipiec 2008 a pokaz jakiegos screena tego domka z tekstura i jeszcze screena z uwvalki z unwrapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się