psychool Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 (edytowane) witam. ostatnio chcialem zrobic chodnik ktory patrzac z gory prezentowalby sie w ten sposob Zeby to zrobic nie chcialem modelowac betonowych czesci itp. postanowilem wykorzystac mapy . Moj problem jednak polega na tym ze uzywjac materialu mental ray do zrobienia trawy wg tego tutorialu [url]http://www.jeffpatton.net/MR_Grass_Displacement.htm[/url] nie moge znalezc odpowiednika opacity w mapach materialu mental ray. w takim razie chcialem sprobowac przez material composite i polaczyc trawe ze standardowym materialem z nalozona teksstura posadzki i obciata przez mape opacity. konfiguracja materialu composite wygladala tak od gory pierwszy slot zawiera standardowy mateiral bez niczego pozniej slot z trawa zrobioina w mental ray material i na koniec tak jak mowilem zrobiona betonowa posadzka. ogolnie material wygladal niby dobrze tyle ze po wyrenderowaniu nie byl widoczny efekt displacement. jesli ktos wie jak to zrobic prosze o podpowiedz. albo niech mi ktos powie gdzie jest odpowiednik opacity w mental ray , albo jak w materiale arch&design wstawic height displacement. albo niewem . kurde brak mu juz pomyslu. czekam na propozycje. ok niby mi sie udalo . stworzylem mapy specjalnie pod displacement i diffus.e efekt jest taki w sumie jak chcialem ale mimo wszystko chcialbym wiedziec gdzie w materiale menntal ray'a jest odpowiednik opacity ? Edytowane 2 Lipiec 2008 przez psychool chodnik , opacity , displacement , mental, ray
Rekomendowane odpowiedzi