Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Ostatnio postanowiłem wymodelować sobie do gry tunel drogowy. Wszystko szło mi jak należy, lecz mam pewien problem. Wiadomo, że tunele nie są całkiem proste i tu chciałbym właśnie zagiąć go w prawo bądź lewo ale nie wiem jak.

 

Rysunek niżej pokazuje czerwoną linie jak ma wyglądać zagięcie tunelu.

 

tunelzv6.jpg

 

Za każdą pomoc będę wdzięczny. : )

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozna tez uzyc funkci soft selection ktora jest dostepny w editable poly czy mesh i chyba tez w innych trybach siatki jak nurbs czy path. O modyfikator fdd tez bedzie spoko i da ci dosc duza kontrole jesli bys chcial powyginac caly obiekt w kila stron.

Napisano

serwus :)

mozna tez wymodelowac pojedynczy ksztalt/przeslo i puscic to jako LOFT po sciezce.

sciezka moze wtedy byc dowolna krzywa.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności