Victor_V Napisano 5 Lipiec 2008 Share Napisano 5 Lipiec 2008 Witam. Ostatnio postanowiłem wymodelować sobie do gry tunel drogowy. Wszystko szło mi jak należy, lecz mam pewien problem. Wiadomo, że tunele nie są całkiem proste i tu chciałbym właśnie zagiąć go w prawo bądź lewo ale nie wiem jak. Rysunek niżej pokazuje czerwoną linie jak ma wyglądać zagięcie tunelu. Za każdą pomoc będę wdzięczny. : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 5 Lipiec 2008 Share Napisano 5 Lipiec 2008 Bend. Modyfikator taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 5 Lipiec 2008 Share Napisano 5 Lipiec 2008 Mozna tez uzyc funkci soft selection ktora jest dostepny w editable poly czy mesh i chyba tez w innych trybach siatki jak nurbs czy path. O modyfikator fdd tez bedzie spoko i da ci dosc duza kontrole jesli bys chcial powyginac caly obiekt w kila stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 6 Lipiec 2008 Share Napisano 6 Lipiec 2008 serwus :) mozna tez wymodelowac pojedynczy ksztalt/przeslo i puscic to jako LOFT po sciezce. sciezka moze wtedy byc dowolna krzywa. pozdrawiam i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 Też coś dorzucę: Złap za dowolny segment poly, edgesów lub vertexów i poprzesówaj je w dowolnym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 gregorjan genialne xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi