Skocz do zawartości

problem z exportem do pliku .3ds


Gość rumcajs

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rumcajs

Niby robię wszystko ok. W moim 3ds max 9 klikam File->export i eksportuję sobie do pliku .3ds. Niestety mam problem. Po zaimportowaniu z powrotem obiekt posiada informacje odnośnie translacji oraz skalowania. Niestety obiekt nie obraca się (brak rotacji, którą zastosowałem przy obiekcie). Są tylko dwie ramki odnośnie animacji rotacji, reszta ramek nie jest ramkami kluczowymi.

Może coś się zepsuło i trzeba zreinstalować cały program? Pamiętam że jakiś czas temu korzystałem z eksportowania i wszystko działało się poprawnie. Może to można ustawić gdzieś czy translacja, rotacja i skalowanie mają czy nie być eksportowane do 3ds.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Gość rumcajs

Teraz widzę, że jak narysuję sobie box na scenie i dodam do niego rotację, wtedy nie jest ona zarysowana na Curve editor. Hmm.....

------

OK. Po zamianie kontrolera rotacji z linear na euler obiekt daje sie eksportować / importować. Dlaczego zatem nie działa opcja dla linearnego kontrolera? Chyba muszę przeinstalować 3ds max...

------

Jak wyeksportować zatem wszystkie ramki z linear rotation? Do pliku 3ds są eksportowane tylko 2 kolejne ramki....

Edytowane przez rumcajs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności