Damnat1on Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 Witam. Znacie mnie głownie z zadawania pytań . Mam nadzieje ,że wam to zabardzo nieprzeszkadza :P Otóż mam Model Broni AK-47. Broń jest całkiem trwała (w sensie że wszystkie części się trzymają) prócz Magazynka i tak zwanej w internecie "dźwigni" . Ok. Wybieram Enable Mesh. Kilkam Polygon , następnie Attach i zaznaczam mój model. Następnie biere UMV i na broni pojawiają się zielone linie. Jak zawsze. Niestety niema to względu na obiekty nietrzymające się , czyli Magazynek i dźwignie. Niemogę robić oddzielnych textur bo btoń robię do gry na którym silniku do każdej broni musi być tylko 1 textura. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co mam zrobić żeby Móc Zrobić texture na cały model nie łącząc wszystkich częsci? Będą plusiki . pamiętajcie. Ja jestem matoł :P 3d maxa uczyłem się sam bez tutków i czasami nierozumiem waszej mowy ;) Step by step bym prosił :)
JmTm00 Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 Zrób tak: zattachuj wszystko, zmapuj na jednym UV, a jak juz bedzie wsio okej, zdettachuj magazynek, i na wszystko nakladasz ta teksture. Mag i bron odzielnie sa, ale maja wspólne UV :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się