Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Znacie mnie głownie z zadawania pytań . Mam nadzieje ,że wam to zabardzo nieprzeszkadza :P

 

Otóż mam Model Broni AK-47. Broń jest całkiem trwała (w sensie że wszystkie części się trzymają) prócz Magazynka i tak zwanej w internecie "dźwigni" . Ok. Wybieram Enable Mesh. Kilkam Polygon , następnie Attach i zaznaczam mój model. Następnie biere UMV i na broni pojawiają się zielone linie. Jak zawsze. Niestety niema to względu na obiekty nietrzymające się , czyli Magazynek i dźwignie. Niemogę robić oddzielnych textur bo btoń robię do gry na którym silniku do każdej broni musi być tylko 1 textura. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co mam zrobić żeby Móc Zrobić texture na cały model nie łącząc wszystkich częsci? Będą plusiki . pamiętajcie. Ja jestem matoł :P 3d maxa uczyłem się sam bez tutków i czasami nierozumiem waszej mowy ;) Step by step bym prosił :)

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób tak: zattachuj wszystko, zmapuj na jednym UV, a jak juz bedzie wsio okej, zdettachuj magazynek, i na wszystko nakladasz ta teksture. Mag i bron odzielnie sa, ale maja wspólne UV :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności