Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Znacie mnie głownie z zadawania pytań . Mam nadzieje ,że wam to zabardzo nieprzeszkadza :P

 

Otóż mam Model Broni AK-47. Broń jest całkiem trwała (w sensie że wszystkie części się trzymają) prócz Magazynka i tak zwanej w internecie "dźwigni" . Ok. Wybieram Enable Mesh. Kilkam Polygon , następnie Attach i zaznaczam mój model. Następnie biere UMV i na broni pojawiają się zielone linie. Jak zawsze. Niestety niema to względu na obiekty nietrzymające się , czyli Magazynek i dźwignie. Niemogę robić oddzielnych textur bo btoń robię do gry na którym silniku do każdej broni musi być tylko 1 textura. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co mam zrobić żeby Móc Zrobić texture na cały model nie łącząc wszystkich częsci? Będą plusiki . pamiętajcie. Ja jestem matoł :P 3d maxa uczyłem się sam bez tutków i czasami nierozumiem waszej mowy ;) Step by step bym prosił :)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 889
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Zrób tak: zattachuj wszystko, zmapuj na jednym UV, a jak juz bedzie wsio okej, zdettachuj magazynek, i na wszystko nakladasz ta teksture. Mag i bron odzielnie sa, ale maja wspólne UV :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności