francez Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 Hej Możecie mi powiedziec jaka opcja jest odpowiedzialna za to, żeby światło było skupione w sobie (w kształcie kuli intensywnie świecącej np: żarówka). Bo nie moge sobie z tym poradzic, cały czas mam rozproszone, a zmieniałem chyba wszytkie możliwe ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 robisz kule i nadajesz jej material standart z self ilumination w scanline'nie, albo w vrayu vraylightmtl. Klikasz prawym na kule wybierasz properies i objects Id wpisujesz 1. Pozniej wchodzisz w video post, dodajesz event i pozniej filter event i tam wybierasz lens effect glow. Trzeba sie troche pobawic zeby efekt wyszedl taki jak powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
francez Napisano 8 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2008 Dzięki. Ale nie wiem specjalnie jak te zjawisko kontrolowac. Kiedy robie render np w raytracingu, to światło, które emanuje z obiektu zupełenie nie odbija się od innych obiektów zgromadzonych na scenie. Może poradzic jeszcze coś na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 8 Lipiec 2008 Share Napisano 8 Lipiec 2008 wstaw do środka kulki Omni i w exclude zaznacz kulkę która ją otacza. możesz też przypisać glow bezpośrednio do światła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się