Skocz do zawartości

Skupione światło - 3ds max


francez

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Możecie mi powiedziec jaka opcja jest odpowiedzialna za to, żeby światło było skupione w sobie (w kształcie kuli intensywnie świecącej np: żarówka). Bo nie moge sobie z tym poradzic, cały czas mam rozproszone, a zmieniałem chyba wszytkie możliwe ustawienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

robisz kule i nadajesz jej material standart z self ilumination w scanline'nie, albo w vrayu vraylightmtl. Klikasz prawym na kule wybierasz properies i objects Id wpisujesz 1. Pozniej wchodzisz w video post, dodajesz event i pozniej filter event i tam wybierasz lens effect glow. Trzeba sie troche pobawic zeby efekt wyszedl taki jak powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Ale nie wiem specjalnie jak te zjawisko kontrolowac. Kiedy robie render np w raytracingu, to światło, które emanuje z obiektu zupełenie nie odbija się od innych obiektów zgromadzonych na scenie. Może poradzic jeszcze coś na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności