Gość Grievous Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 Choć siedzę w 3ds max już 4 rok, mam nadal problem w tej naturze, a im bardziej skomplikowane prace zaczynam tworzyć, tym bardziej mi on utrudnia życie. Napotkałem ten problem zarówno używając wersji starszych (3.1, 7.0) maxa jak i teraz w 9.0. Gdy nakładam mapy na obiekty metodą UVW map, wszystko jest w porządku, natomiast przy teksturowaniu bardziej złożonych obiektów UVW Unwrap, bump mapy w renderingu "rozłażą się" w licznych miejscach, widać WYRAŹNE przesunięcia linii, rys itp., niezależnie jak dokładnie bym nałożył na siebie krawędzie poligonów w edytorze unwrap. Tekstury diffuse, specular, ambient i inne zachowują się jak trzeba, natomiast bump "szaleje" tworząc paskudne wzory na powierzchniach, choć w podglądzie viewport wygląda równiutko rozłożony. Prosze o pomoc bardziej doświadczonych...
Temporal Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 moze jakis przyklad znaczy sie render jak screen cokolwiek co moze sie przydac w wyciaganiu wnioskow
Gość Grievous Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 b. chętnie ale nie wiem jak sie tu wrzuca obrazki... hehehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się