Napisano 10 Lipiec 200817 l Choć siedzę w 3ds max już 4 rok, mam nadal problem w tej naturze, a im bardziej skomplikowane prace zaczynam tworzyć, tym bardziej mi on utrudnia życie. Napotkałem ten problem zarówno używając wersji starszych (3.1, 7.0) maxa jak i teraz w 9.0. Gdy nakładam mapy na obiekty metodą UVW map, wszystko jest w porządku, natomiast przy teksturowaniu bardziej złożonych obiektów UVW Unwrap, bump mapy w renderingu "rozłażą się" w licznych miejscach, widać WYRAŹNE przesunięcia linii, rys itp., niezależnie jak dokładnie bym nałożył na siebie krawędzie poligonów w edytorze unwrap. Tekstury diffuse, specular, ambient i inne zachowują się jak trzeba, natomiast bump "szaleje" tworząc paskudne wzory na powierzchniach, choć w podglądzie viewport wygląda równiutko rozłożony. Prosze o pomoc bardziej doświadczonych...
Napisano 10 Lipiec 200817 l moze jakis przyklad znaczy sie render jak screen cokolwiek co moze sie przydac w wyciaganiu wnioskow
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto