Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

 

ciężko jakoś mi było nazwać mój problem (być może z braku doświadczenia), ale do rzeczy załączam screen, robią się tam okropnie czarne "strefy".

 

Na renderze wychodzi to lekko mówiąc brzydko (również załączam).

Jak to robiłem (chodzi głównie o zasłonę garażu) extrude na polygonie od góry później connect na bocznych krawędziach i chamfer 0,2 no i na płatach extrude -1.

 

Prosze o pomoc mam nadzieję, że dostatecznie wyjaśniłem problem.

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

się może Ci się nakładają polygony ? tym w viewporcie się nie przejmuj bo to czarne to skutek niedokładności z-buffora , a w vrayu (jeżeli nim renderujesz) nastaw secondary ray bias na więcej niż 0,0 np. 0,01 . szczerze mówiąc to nie widzę nic strasznego w tym renderze, ale to może skutki kiepskiego monitora albo piwa. hmmmm ...

Napisano

hmmm... niestety jeszcze nie stać mnie na vRaya, więc renderuje standardem, nie wygląda źle, ale nie to chciałem osiągnąć, zrobiło się jakoś tak... płynnie, a chodziło mi o kanciastość coś w stylu

__

__|

|

__

__|

|

Napisano

aaa to wina tego, że max wygładza Ci automatycznie tą bryłę . najprościej jeżeli renderujesz standardem (scanline) to w opcjach materiału na samej górze zahacz FACED czy coś takiego to każdy polygon potraktuje on osobno.

 

Bardziej prawidłowo powinno się to robić w samym modelu poprzez nadawanie odpowiednich grup wygładzania, ale tak w jednym poście to cięzko to omówić. poszperaj w HELPIE za informacjami o SMOOTHING GROUPS




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności