Gość Grievous Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 (edytowane) Witam serdecznie. Umieszczam pare moich WIPów, albo raczej EOP (End Of Progress:P), pod ocene i krytyke. Chcialbym abyście wskazali mi błędy w moim modelowaniu, złe nawyki itp., ponieważ wiem że takowych robie dużo, tylko nie wiem jakich... dlatego efekty są takie a nie inne. Od ostrych słów krytyki preferował bym delikatne wskazanie błędów, gdyż i tak wiem że te prace to dno... http://img141.imageshack.us/my.php?image=3drobotwallpaperqh4.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=3ds7xd6.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=fearmeshyz7.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=fearmonstervw8.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=futuretanksfun7.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=futuretanksf2finalkf9.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=robotpartialmeshraytrache8.jpg Za komentarze z góry dziękuje, mam nadzieje że będą mi one pomocne... pozdrawiam Edytowane 15 Lipiec 2008 przez Grievous Niepoprawny tytuł tematu
Temporal Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 O ile modele sa dobrze wykonane to rendering lezy i kwiczy. Musisz popracowac nad materialami i oswietleniem a takze poczytac o Globalnej iluminacji. W jakim sofcie to robisz?
songoku Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 Kolego modeliki so ok ale rendery to koszmar amatora :( Zapoznaj sie z Vray lub jak masz dobry sprzet z maxwellem. Zacznij od materialow i swiatla z tych modeli mozna naprawde niezle scenki wysiagnac. mnie sie czolg podoba :) Powodzenia
Gość Grievous Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 3d studio max 9... jestem samoukiem, stąd te materiałowo oświetleniowe sprawy są przezemnie mało zgłębione... materiały jako tako może, tu sie zwyczajnie w tych przykładach nie przyłożyłem, teksturki są takie testowe bardziej, ale oświetlenie to dla mnie czarna magia, nie idzie mi to za dobrze...
Gość Grievous Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 No i o renderingu to już wogóle nie mam pojęcia:P
Gość Grievous Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 http://img179.imageshack.us/my.php?image=15428000ro5.jpg http://img179.imageshack.us/my.php?image=77137302hs0.jpg Dobra, czołguś zrenderowany w Vray bez tekstur, surowy, oswietlenie dwupunktowe +ambient... Wezme sie do pracy nad porzadnymi teksturami, jak skończe to zrobie aktualizacje:) Jest lepiej, czy nadal do kitu??
Temporal Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 Hmmm domyslam sie ze jak wiekszosc nowych w temacie renderingu odpaliles vray i kliknales odrazu przycisk render? Sam silnik renderujacy to zamalo trzeba umiec to invidualnie pod scenie obsluzyc. W moim podpisie masz video tutoriale po polsku odnosnie renderowania w mental ray'u i vray wiec przejrzyj i rozkmin na czym ten proces polega.
Temporal Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 oczywiscie w tych tutkach nie ma przepisu na piekny render ale jest wyjasnione jak dziala poszczegolny parametr, kiedy uzywac i jak optymilizowac ustawienia by bylo szybko i ladnie a o to chodzi w renderingu by nie czekac 5 lat :P.
Gość Grievous Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 No widziałem w tutku, na początku ta kuchnia 320x240 za bardzo sie nie spieszyla...:) Spoko obejrze i popracuje nad tym... już powoli coś łape...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się