Napisano 14 Lipiec 200816 l Witam serdecznie. Umieszczam pare moich WIPów, albo raczej EOP (End Of Progress:P), pod ocene i krytyke. Chcialbym abyście wskazali mi błędy w moim modelowaniu, złe nawyki itp., ponieważ wiem że takowych robie dużo, tylko nie wiem jakich... dlatego efekty są takie a nie inne. Od ostrych słów krytyki preferował bym delikatne wskazanie błędów, gdyż i tak wiem że te prace to dno... http://img141.imageshack.us/my.php?image=3drobotwallpaperqh4.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=3ds7xd6.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=fearmeshyz7.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=fearmonstervw8.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=futuretanksfun7.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=futuretanksf2finalkf9.jpg http://img258.imageshack.us/my.php?image=robotpartialmeshraytrache8.jpg Za komentarze z góry dziękuje, mam nadzieje że będą mi one pomocne... pozdrawiam Edytowane 15 Lipiec 200816 l przez Grievous Niepoprawny tytuł tematu
Napisano 14 Lipiec 200816 l O ile modele sa dobrze wykonane to rendering lezy i kwiczy. Musisz popracowac nad materialami i oswietleniem a takze poczytac o Globalnej iluminacji. W jakim sofcie to robisz?
Napisano 14 Lipiec 200816 l Kolego modeliki so ok ale rendery to koszmar amatora :( Zapoznaj sie z Vray lub jak masz dobry sprzet z maxwellem. Zacznij od materialow i swiatla z tych modeli mozna naprawde niezle scenki wysiagnac. mnie sie czolg podoba :) Powodzenia
Napisano 14 Lipiec 200816 l 3d studio max 9... jestem samoukiem, stąd te materiałowo oświetleniowe sprawy są przezemnie mało zgłębione... materiały jako tako może, tu sie zwyczajnie w tych przykładach nie przyłożyłem, teksturki są takie testowe bardziej, ale oświetlenie to dla mnie czarna magia, nie idzie mi to za dobrze...
Napisano 14 Lipiec 200816 l http://img179.imageshack.us/my.php?image=15428000ro5.jpg http://img179.imageshack.us/my.php?image=77137302hs0.jpg Dobra, czołguś zrenderowany w Vray bez tekstur, surowy, oswietlenie dwupunktowe +ambient... Wezme sie do pracy nad porzadnymi teksturami, jak skończe to zrobie aktualizacje:) Jest lepiej, czy nadal do kitu??
Napisano 15 Lipiec 200816 l Hmmm domyslam sie ze jak wiekszosc nowych w temacie renderingu odpaliles vray i kliknales odrazu przycisk render? Sam silnik renderujacy to zamalo trzeba umiec to invidualnie pod scenie obsluzyc. W moim podpisie masz video tutoriale po polsku odnosnie renderowania w mental ray'u i vray wiec przejrzyj i rozkmin na czym ten proces polega.
Napisano 15 Lipiec 200816 l oczywiscie w tych tutkach nie ma przepisu na piekny render ale jest wyjasnione jak dziala poszczegolny parametr, kiedy uzywac i jak optymilizowac ustawienia by bylo szybko i ladnie a o to chodzi w renderingu by nie czekac 5 lat :P.
Napisano 15 Lipiec 200816 l No widziałem w tutku, na początku ta kuchnia 320x240 za bardzo sie nie spieszyla...:) Spoko obejrze i popracuje nad tym... już powoli coś łape...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto