gsOne Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 (edytowane) Witam:) dostalem zlecenie zrobienia modelu do gry- ma to byc model stolu do ruletki do 10.000 trojkatow.. format w grze: *.AES zastanawiam sie nad paroma sprawami: - jak mam przypisac materialy zeby dzialaly w tej grze( do tej pory kozystalem z vraya, a to raczej odpada) - zleceniodawca napisal ze w modelu powinny byc wyliczone wspolzedne wierzcholkow- jak rozumiem chodzi o unwrap? - ma byc czesc stała- caly stol i czesc ruchoma- krecace sie koło.. czy zapisac to w osobnych plikach czy w jednym jakos grupując itp? -bardzo prosze o uwagi jesli cos jeszcze mi umknelo.. dziekuje bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze.. pozdrawiam serdecznie, bartek Edytowane 14 Lipiec 2008 przez gsOne
Shalivan Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 - twoje pytania generalnie związane z silnikiem jaki uzywasz do tworzenia gry, jezeli takowego nie ma (nie został podany) poprostu do sceny dołącz texturki diff normal i spec...
gsOne Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Napisano 15 Lipiec 2008 - ma byc czesc stała- caly stol i czesc ruchoma- krecace sie koło.. czy zapisac to w osobnych plikach czy w jednym jakos grupując itp? zapisuje z maxa do formatu *.ase jak mam zapisac czy pogrupowac obiekty zeby stół byl osobno i koło moglo sie niezaleznie od niego obracac??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się