Napisano 14 Lipiec 200816 l Witam:) dostalem zlecenie zrobienia modelu do gry- ma to byc model stolu do ruletki do 10.000 trojkatow.. format w grze: *.AES zastanawiam sie nad paroma sprawami: - jak mam przypisac materialy zeby dzialaly w tej grze( do tej pory kozystalem z vraya, a to raczej odpada) - zleceniodawca napisal ze w modelu powinny byc wyliczone wspolzedne wierzcholkow- jak rozumiem chodzi o unwrap? - ma byc czesc stała- caly stol i czesc ruchoma- krecace sie koło.. czy zapisac to w osobnych plikach czy w jednym jakos grupując itp? -bardzo prosze o uwagi jesli cos jeszcze mi umknelo.. dziekuje bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze.. pozdrawiam serdecznie, bartek Edytowane 14 Lipiec 200816 l przez gsOne
Napisano 14 Lipiec 200816 l - twoje pytania generalnie związane z silnikiem jaki uzywasz do tworzenia gry, jezeli takowego nie ma (nie został podany) poprostu do sceny dołącz texturki diff normal i spec...
Napisano 15 Lipiec 200816 l Autor - ma byc czesc stała- caly stol i czesc ruchoma- krecace sie koło.. czy zapisac to w osobnych plikach czy w jednym jakos grupując itp? zapisuje z maxa do formatu *.ase jak mam zapisac czy pogrupowac obiekty zeby stół byl osobno i koło moglo sie niezaleznie od niego obracac??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto