Skocz do zawartości

pierwszy model do gry, pytanie o pare spraw


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam:)

 

dostalem zlecenie zrobienia modelu do gry- ma to byc model stolu do ruletki do 10.000 trojkatow..

 

format w grze: *.AES

 

zastanawiam sie nad paroma sprawami:

- jak mam przypisac materialy zeby dzialaly w tej grze( do tej pory kozystalem z vraya, a to raczej odpada)

- zleceniodawca napisal ze w modelu powinny byc wyliczone wspolzedne wierzcholkow- jak rozumiem chodzi o unwrap?

- ma byc czesc stała- caly stol i czesc ruchoma- krecace sie koło.. czy zapisac to w osobnych plikach czy w jednym jakos grupując itp?

-bardzo prosze o uwagi jesli cos jeszcze mi umknelo..

 

dziekuje bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze.. pozdrawiam serdecznie, bartek

Edytowane przez gsOne
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

- twoje pytania generalnie związane z silnikiem jaki uzywasz do tworzenia gry, jezeli takowego nie ma (nie został podany) poprostu do sceny dołącz texturki diff normal i spec...

Napisano

- ma byc czesc stała- caly stol i czesc ruchoma- krecace sie koło.. czy zapisac to w osobnych plikach czy w jednym jakos grupując itp?

 

zapisuje z maxa do formatu *.ase jak mam zapisac czy pogrupowac obiekty zeby stół byl osobno i koło moglo sie niezaleznie od niego obracac??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności