Gość SensoR Napisano 10 Luty 2004 Napisano 10 Luty 2004 Mam taki problemik: chce przenieść siatkę z programu maya do 3ds maxa 4.2. Zainstalowalem pluginy do mayi i do maxa (do importu i exportu *.obj) ale mam straszny efekt. W maxie siatka jest do d..y i nie nadaje się do niczego. Poprosty strasznie jest pochrzaniona. Nie exportuje jakiejś krzywej czy nurpsów tylko zwykłą siatke ;o( Czy istnieje jakiś sposób na poprawny export siatki? A może to wina maxa 4.2 Czy w 6 też takie problemy są?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się