Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problemik: chce przenieść siatkę z programu maya do 3ds maxa 4.2.

Zainstalowalem pluginy do mayi i do maxa (do importu i exportu *.obj) ale mam straszny efekt. W maxie siatka jest do d..y i nie nadaje się do niczego. Poprosty strasznie jest pochrzaniona. Nie exportuje jakiejś krzywej czy nurpsów tylko zwykłą siatke ;o( Czy istnieje jakiś sposób na poprawny export siatki? A może to wina maxa 4.2 Czy w 6 też takie problemy są?

 

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

Sorki nie było pytania :o) jush sqmałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności