Napisano 26 Lipiec 200816 l Witam z maxem dopiero się zaprzyjaźniam ale może coś z tego wyjdzie Więc kiedy zaimportowałem model OBJ zrobiony i oteksturowany w blenderze wszystko było cacy materiały mi zaimportowało i ogólnie OK ale na tym modelu nie chce mi działać bump mapa , jest gładziutki i operowanie liczbami nic tu nie daje ale kiedy stworzyłem w maxie w tej scenie nowy obiekt i nadałem mu ten materiał wszystko było ok. Więc dlaczego tak się dzieje?
Napisano 26 Lipiec 200816 l spróbuj jeszcze raz wstawić sama mapę w kanał bump, może program czegoś sobie nie wczytał Edytowane 26 Lipiec 200816 l przez gregorjan
Napisano 3 Styczeń 200916 l Widze, że dawno tu nikt niezaglądał... to mój debiut zarówno w program(ach) jaki na forum więc proszę o wyrozumiałość :) przewertowałam forum i nieznalazłam odpowiedzi namój problem (tak mi sie przynajnmiej zdaję) Mianowicie nakładając materiał maxwell'owy na obiekt w maxie nie które materiały mimo że "SĄ" wyskakuje mi error: "Warning: Could not find texture "C:/Program Files/Next Limit/Maxwell/materials database/textures/Arroway/concrete-09_b005.jpg". Could not read the generated preview image" i pytanie nr.2 co zrobić żeby render nie był rozpikselowany ? z góry dziękuję za odpowiedź!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto