Skocz do zawartości

vray + rhino - real world scale


Rekomendowane odpowiedzi

Gość bonanza
Napisano

Witam, czy znany jest Wam może jakiś patent, który umożliwiłby pracę z materiałami w vray'u i rhino na wzór tekstur w skrtchup'ie? Chodzi mi o to żeby nie robić tyle materiałów ile mam obiektów pokrytych danym materiałem, ale zrobić go raz i jakoś zmusić by sam rozkładał sie na obiektach. Podobnie działa "real world scale" w mental'u w max'ie. Z góry dzięki za wskazówki.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności