Saurius Napisano 12 Luty 2004 Napisano 12 Luty 2004 Elo! Mam taki problem: nie znalazłem nigdzie tutoriala na temat \"animacji mrugania powiekami\" (człowieka :-)oczywiście). Jak modelować powiekę, czy to ma być animacja uzupełaniana, czy klatak po klatcje! (Jestem bardzo początkujący i nigdy nie miałem kontaktu z 3d studio max - po namowach kumpli stwerdziłem, że jak mam talent \"na kartkach\" to czemu by nie spróbować w studio) A wracając do tutoriala to za wszelkie linki albo podpowiedzi dziękuję! Narty!
Gość jagi Napisano 20 Luty 2004 Napisano 20 Luty 2004 To zalezy jaka technika wykonany jest model jesli Surface Tools to można animować odpowiednie wierzcholki przypisac do obiektow pomocniczych i poruszac dowoli wierzcholkami, jesli zas Box Modeling to najlepszym wyjscie jest chyba Morfing chociaz mozna uzyc Bones Pro ale osobiscie polecam Morfing, jesli chcesz wiedziec cos wiecej o morfingu to poczytaj w Helpie zalaczonym do max-a.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się