Napisano 12 Luty 200421 l Elo! Mam taki problem: nie znalazłem nigdzie tutoriala na temat \"animacji mrugania powiekami\" (człowieka :-)oczywiście). Jak modelować powiekę, czy to ma być animacja uzupełaniana, czy klatak po klatcje! (Jestem bardzo początkujący i nigdy nie miałem kontaktu z 3d studio max - po namowach kumpli stwerdziłem, że jak mam talent \"na kartkach\" to czemu by nie spróbować w studio) A wracając do tutoriala to za wszelkie linki albo podpowiedzi dziękuję! Narty!
Napisano 20 Luty 200421 l To zalezy jaka technika wykonany jest model jesli Surface Tools to można animować odpowiednie wierzcholki przypisac do obiektow pomocniczych i poruszac dowoli wierzcholkami, jesli zas Box Modeling to najlepszym wyjscie jest chyba Morfing chociaz mozna uzyc Bones Pro ale osobiscie polecam Morfing, jesli chcesz wiedziec cos wiecej o morfingu to poczytaj w Helpie zalaczonym do max-a.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto