Orzech102938 Napisano 5 Sierpień 2008 Share Napisano 5 Sierpień 2008 (edytowane) Mam problem, gdyż nie wiem w jaki sposób połączyć dummy do pojedynczej kości szkieletu. Jest to model pewnego zwierzęcia z gry, który to model chciałbym przerobić. Są tam takie dummy, które odpowiadają za to gdzie np. będzie umieszczona broń w grze po wijęciu jej(bedzie trzymana w ręce). Próbuje od dłuższego czasu zrobić to tak jak twórcy tej gry lecz nie mogę do tego dojść. Jest to tak zronione, że jak na ten model jest nałożony modyfikator Physique, to pomiędzy kościami a dummami pojawiają się linie np. A ja jak linkowałem nowe dummy do tego szkieletu poprzez np. Link Constraint, albo LookAt Constraint, lub Orientation Constraint i nakładałem na model od nowa modyfikator Physique to pomiędzy moimi nowymi dummami, a kaściami do których je podlinkowałem nie pojawiły się te linie. Może robię coś źle albo jeszcze coś trzeba zrobić aby to chodziło. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc. Dołączam jeszcze ten model o którym mówiłem, może będzie pomocny do rozwiązania mojego problemu http://www.sendspace.com/file/dltzsq Edytowane 5 Sierpień 2008 przez Orzech102938 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sfix1 Napisano 11 Sierpień 2008 Share Napisano 11 Sierpień 2008 Tylko po części rozumiem co chcesz zrobić.No prosta sprawa klikasz na dummy wybierasz Align,a potem klikasz na kość i centrujesz Pozycje i orjentacje.Potem klikasz na kość i linkujesz do dummy.Nie wiem czy Cie dobrze zrozumiałem a jeśli chcesz połączyć np.Ik solver z dummy to obczaj sobie ten legalny videotutorial wejdź na Biped2bones: http://www.daniel3d.com/pepe-school-land/videotutorials.html Może to Ci pomoże pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 11 Sierpień 2008 Share Napisano 11 Sierpień 2008 Physique i Link to dwie zupelnie rozne rzeczy. Physique jest rodzajem deformera, ktory pozwala deformowac siatke modelu za pomoca kosci. Link to po prostu podpiecie obiektu X do obiektu Y. Efekt jest taki, ze X podaza za Y, moze "dziedziczyc" jego rotacje, itp. I tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się