Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich grafików. Dzisiaj mam zamiar przedstawić grafikę pt. Kominek przygotowaną na konkurs Blendera w CD-Action. Jednym z warunków konkursu było wyrenderowanie w blender internalu i nie używanie żadnych zewnętrznych tekstur. Wiem że nie jestem mistrzem ale w porównaniu z poprzednią grafiką (mrówka też człowiek w bitwie małe jest piękne) widać postępy.

0001sm1.th.jpg

0001sm1.be79882cf2.jpg

 

PS. Właśnie zaczynam prace nad "remejkiem" mrówka też człowiek.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

HA sądzisz że bym pokazał grafikę i oznajmił całemu światu że można wysyłać tam swoje prace. Termin miną wczoraj. Nagrody to zestawy gier i publikacja grafiki w CD-Action

Napisano
HA sądzisz że bym pokazał grafikę i oznajmił całemu światu że można wysyłać tam swoje prace. Termin miną wczoraj. Nagrody to zestawy gier i publikacja grafiki w CD-Action

 

 

 

Zdaje mi się czy brzmisz troche samolubnie mniejsza o to :D wydaje mi sie ze mógl byś więcej wyciągnąc z tego rendera ;)

Napisano (edytowane)
Zdaje mi się czy brzmisz troche samolubnie

I o to chodzi ;) czym mniej osób wie o konkursie tym mniejsza konkurencja a większa szansa na wygranie tym bardziej że by się jakaś fajna gra przydała;).

Co do rendera parę rzeczy można by bez problemu poprawić ale na moim złomie renderowało się 4 g 56 min dodatkowo mam słaby zasilacz i podczas renderowania komp lubi się porostu wyłączać, dlatego zostawiłem tak jak jest.

EDIT

Więcej wyciągnąć z internala (wymóg konkursu) jest bardzo ciężko każdy kto z niego korzysta to powie. Ale udało mi się wmontować glowa w nodes editor.

Edytowane przez Mat Berserk
Nie chce dubblepostowac



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności