Mat Berserk Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 Witam wszystkich grafików. Dzisiaj mam zamiar przedstawić grafikę pt. Kominek przygotowaną na konkurs Blendera w CD-Action. Jednym z warunków konkursu było wyrenderowanie w blender internalu i nie używanie żadnych zewnętrznych tekstur. Wiem że nie jestem mistrzem ale w porównaniu z poprzednią grafiką (mrówka też człowiek w bitwie małe jest piękne) widać postępy. PS. Właśnie zaczynam prace nad "remejkiem" mrówka też człowiek.
Mat Berserk Napisano 6 Sierpień 2008 Autor Napisano 6 Sierpień 2008 HA sądzisz że bym pokazał grafikę i oznajmił całemu światu że można wysyłać tam swoje prace. Termin miną wczoraj. Nagrody to zestawy gier i publikacja grafiki w CD-Action
D4D4L Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 HA sądzisz że bym pokazał grafikę i oznajmił całemu światu że można wysyłać tam swoje prace. Termin miną wczoraj. Nagrody to zestawy gier i publikacja grafiki w CD-Action Zdaje mi się czy brzmisz troche samolubnie mniejsza o to :D wydaje mi sie ze mógl byś więcej wyciągnąc z tego rendera ;)
Mat Berserk Napisano 6 Sierpień 2008 Autor Napisano 6 Sierpień 2008 (edytowane) Zdaje mi się czy brzmisz troche samolubnie I o to chodzi ;) czym mniej osób wie o konkursie tym mniejsza konkurencja a większa szansa na wygranie tym bardziej że by się jakaś fajna gra przydała;). Co do rendera parę rzeczy można by bez problemu poprawić ale na moim złomie renderowało się 4 g 56 min dodatkowo mam słaby zasilacz i podczas renderowania komp lubi się porostu wyłączać, dlatego zostawiłem tak jak jest. EDIT Więcej wyciągnąć z internala (wymóg konkursu) jest bardzo ciężko każdy kto z niego korzysta to powie. Ale udało mi się wmontować glowa w nodes editor. Edytowane 7 Sierpień 2008 przez Mat Berserk Nie chce dubblepostowac
Rekomendowane odpowiedzi