Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Nie znalazłem rozwiązania problemu. Mam scenke załóżmy z około 100 drzewami 2d (plane). Chce aby w zależności od pozycji kamery drzewa obracały się aby były prostopadłe do kamery, czyli obrót tylko i wyłącznie wg jednej osi (jak to drzewa kiedys w starych grach :) ). Bawiłem się kontrolerem LookAt ale nie dokońca efekt jest zadowalający. Najlepszy byłby skrypt który robiłby obrót drzew do pozycji aktualnej kamery. Jak to najlpiej rozwiązać?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A nie lepiej zastosować prostopadły układ plane'ów z mapą drzew? Tak, żeby przecinały się pod kątem prostym. Kiedyś często tak się robiło drzewa 'w 3d' właśnie.

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności