Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Nie znalazłem rozwiązania problemu. Mam scenke załóżmy z około 100 drzewami 2d (plane). Chce aby w zależności od pozycji kamery drzewa obracały się aby były prostopadłe do kamery, czyli obrót tylko i wyłącznie wg jednej osi (jak to drzewa kiedys w starych grach :) ). Bawiłem się kontrolerem LookAt ale nie dokońca efekt jest zadowalający. Najlepszy byłby skrypt który robiłby obrót drzew do pozycji aktualnej kamery. Jak to najlpiej rozwiązać?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 689
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A nie lepiej zastosować prostopadły układ plane'ów z mapą drzew? Tak, żeby przecinały się pod kątem prostym. Kiedyś często tak się robiło drzewa 'w 3d' właśnie.

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności