Napisano 7 Sierpień 200816 l Witam! Nie znalazłem rozwiązania problemu. Mam scenke załóżmy z około 100 drzewami 2d (plane). Chce aby w zależności od pozycji kamery drzewa obracały się aby były prostopadłe do kamery, czyli obrót tylko i wyłącznie wg jednej osi (jak to drzewa kiedys w starych grach :) ). Bawiłem się kontrolerem LookAt ale nie dokońca efekt jest zadowalający. Najlepszy byłby skrypt który robiłby obrót drzew do pozycji aktualnej kamery. Jak to najlpiej rozwiązać?
Napisano 7 Sierpień 200816 l A nie lepiej zastosować prostopadły układ plane'ów z mapą drzew? Tak, żeby przecinały się pod kątem prostym. Kiedyś często tak się robiło drzewa 'w 3d' właśnie. Pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto