Napisano 7 Sierpień 200816 l uzywam 3ds 9 i vraya - vray sun i kiedy renderuje z nalozonymi texturami to mi wychodzi tak jak na obrazku, ze textury nie odzwierciedlaja dokladnie swojego realnego koloru ... co zrobic zeby byly kolory w renderingu byly takie jak na texturach.? TEXTURY PO NALOZENIU W RENDERINGU a tak wygladaj moje ustawienia vray sun
Napisano 7 Sierpień 200816 l no ja tam sie na vrayach nie znam, ale powiem Ci ze w czas spędzony nad tym postem miałbyś juz to zrobione w fotoszopie ;)
Napisano 7 Sierpień 200816 l Autor ok, pokombinowalem z ta kamera fizyczna i juz wiem o co mniej wiecej chodzi, tylko jeszcze jeden mam problem, jak widac na screenie , textura dachu , mi sie pod kątem rozmazuje co zrobic zeby tak sie nie działo?
Napisano 7 Sierpień 200816 l Zmiejsz blur w texturze w maxie. Standartowo jest na 1, mozesz do 0,1 albo i 0,01 zjechac, jakby sie robily jakies babole to znaczy ze zjechales za nisko :)
Napisano 8 Sierpień 200816 l Poczytaj o "color mapping". Ponadto możesz przyciemnic teksturę w opcjach bitmapy - zakałdka output -> zaznaczasz enable color map i suwakiem możesz usatwiac jasnosc, kontrast, RGB ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto