Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

uzywam 3ds 9 i vraya - vray sun i kiedy renderuje z nalozonymi texturami to mi wychodzi tak jak na obrazku, ze textury nie odzwierciedlaja dokladnie swojego realnego koloru ... co zrobic zeby byly kolory w renderingu byly takie jak na texturach.?

TEXTURY

oa948bqjgmf2k1qyop.jpg

uz6zagnt3y76xdu413j5.jpg

PO NALOZENIU W RENDERINGU

8x0i2kdxms0vywsnn5gp.jpg

 

a tak wygladaj moje ustawienia vray sun

 

4i0gitde7iez9a15obb0.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no ja tam sie na vrayach nie znam, ale powiem Ci ze w czas spędzony nad tym postem miałbyś juz to zrobione w fotoszopie ;)

Napisano
  • Autor

ok, pokombinowalem z ta kamera fizyczna i juz wiem o co mniej wiecej chodzi, tylko jeszcze jeden mam problem, jak widac na screenie , textura dachu , mi sie pod kątem rozmazuje co zrobic zeby tak sie nie działo?

 

q37oedahm0yqhpfmv0pl.jpg

Napisano

Zmiejsz blur w texturze w maxie. Standartowo jest na 1, mozesz do 0,1 albo i 0,01 zjechac, jakby sie robily jakies babole to znaczy ze zjechales za nisko :)

Napisano

Poczytaj o "color mapping". Ponadto możesz przyciemnic teksturę w opcjach bitmapy - zakałdka output -> zaznaczasz enable color map i suwakiem możesz usatwiac jasnosc, kontrast, RGB ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności