Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

uzywam 3ds 9 i vraya - vray sun i kiedy renderuje z nalozonymi texturami to mi wychodzi tak jak na obrazku, ze textury nie odzwierciedlaja dokladnie swojego realnego koloru ... co zrobic zeby byly kolory w renderingu byly takie jak na texturach.?

TEXTURY

oa948bqjgmf2k1qyop.jpg

uz6zagnt3y76xdu413j5.jpg

PO NALOZENIU W RENDERINGU

8x0i2kdxms0vywsnn5gp.jpg

 

a tak wygladaj moje ustawienia vray sun

 

4i0gitde7iez9a15obb0.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ok, pokombinowalem z ta kamera fizyczna i juz wiem o co mniej wiecej chodzi, tylko jeszcze jeden mam problem, jak widac na screenie , textura dachu , mi sie pod kątem rozmazuje co zrobic zeby tak sie nie działo?

 

q37oedahm0yqhpfmv0pl.jpg

Napisano

Zmiejsz blur w texturze w maxie. Standartowo jest na 1, mozesz do 0,1 albo i 0,01 zjechac, jakby sie robily jakies babole to znaczy ze zjechales za nisko :)

Napisano

Poczytaj o "color mapping". Ponadto możesz przyciemnic teksturę w opcjach bitmapy - zakałdka output -> zaznaczasz enable color map i suwakiem możesz usatwiac jasnosc, kontrast, RGB ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności