blachu Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 uzywam 3ds 9 i vraya - vray sun i kiedy renderuje z nalozonymi texturami to mi wychodzi tak jak na obrazku, ze textury nie odzwierciedlaja dokladnie swojego realnego koloru ... co zrobic zeby byly kolory w renderingu byly takie jak na texturach.? TEXTURY PO NALOZENIU W RENDERINGU a tak wygladaj moje ustawienia vray sun
mkeruj Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Poczytaj o kamerze fizycznej i użyj jej odpowiednio
JmTm00 Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 no ja tam sie na vrayach nie znam, ale powiem Ci ze w czas spędzony nad tym postem miałbyś juz to zrobione w fotoszopie ;)
blachu Napisano 7 Sierpień 2008 Autor Napisano 7 Sierpień 2008 ok, pokombinowalem z ta kamera fizyczna i juz wiem o co mniej wiecej chodzi, tylko jeszcze jeden mam problem, jak widac na screenie , textura dachu , mi sie pod kątem rozmazuje co zrobic zeby tak sie nie działo?
mirach Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Zmiejsz blur w texturze w maxie. Standartowo jest na 1, mozesz do 0,1 albo i 0,01 zjechac, jakby sie robily jakies babole to znaczy ze zjechales za nisko :)
mirach Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 Wchodzisz w material editor do bitmapy i tam masz.
Osterman Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 Poczytaj o "color mapping". Ponadto możesz przyciemnic teksturę w opcjach bitmapy - zakałdka output -> zaznaczasz enable color map i suwakiem możesz usatwiac jasnosc, kontrast, RGB ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się