faithart Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 O co chodzi? Załączam 2 pliki na jednym ciąg szafek, a na drugim zbliżenie wcięcia... dlaczego wcięcia z oddali wyglądają jak bugi w modelu? Dodam, że jestem lekko zielonkawy w sprawach renderingu :P
Temporal Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 moim zdaniem to chyba slabe ustawienia GI o ile w zblizeniu wyglada to znosnie to na calosci zaczynaja wychodzic plamy podaj moze wiecej szczegolow jak to jest oswietlone jaki render ustawienia itp no i moze dla pewnosci siatke obiektu choc mysle ze tym razem to nie tu tkwi problem
faithart Napisano 10 Sierpień 2008 Autor Napisano 10 Sierpień 2008 Oto ustawienia rendera, model zapewniam w 100% że jest jak należy.... http://item75.pl/duperele/render1.png http://item75.pl/duperele/render2.png
mirach Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 W skrocie: baaaaardzo niskie ustawienia GI + adaptive subdiv w anty aliasingu (nie pokazales, ale pewnie ustawiony na -1,2 jesli nic nie zmieniales) btw, ustawienia color mapingu tez wolaja o pomste do nieba, ale to nie to powoduje bledy tutaj, wiec pomine :)
faithart Napisano 10 Sierpień 2008 Autor Napisano 10 Sierpień 2008 ja narazie uczę się modelować z renderingiem nie mam wiele wspólnego... więc jak mógłbyś podać konkretne parametry które trzeba zmienić byłbym wdzięczny, już sobie pokombinuje z ustawieniem ich odpowiednio nie będę nadużywał uprzejmości :P
mirach Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Hmm, ok, tylko nie bierz tego jako przepis na extra render, to co podam to takie moje bazowe ustawienia od ktorych rozpoczynam testy. Antyaliasing: zmien na Adaptive DMC czy QMC, zalezy od wersji vraya jaka masz. Sampling mozesz zostawic na 1,4. Jak bedziesz chcial gladsze linie itp to 2,6 Color maping: wroc wszystkie Dark, Light i gamma na 1 Irradiance map: daj jakie medium, moze high, zalezy jak tam dokladnie chcesz i ile czasu na render poswiecasz. Mozesz podkrecic Interp. Samples na jakies 35 Light cashe: Subdivs na jakies 500-1000, moze sie okazac ze sample size na 0,01 jesli beda jakies przecieki swiatla w rogach. I wlacz sobie "show calc phase" bedziesz widzial fajne kropeczki ;) pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się