Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

O co chodzi? Załączam 2 pliki na jednym ciąg szafek, a na drugim zbliżenie wcięcia... dlaczego wcięcia z oddali wyglądają jak bugi w modelu?

Dodam, że jestem lekko zielonkawy w sprawach renderingu :P

• Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

moim zdaniem to chyba slabe ustawienia GI o ile w zblizeniu wyglada to znosnie to na calosci zaczynaja wychodzic plamy podaj moze wiecej szczegolow jak to jest oswietlone jaki render ustawienia itp no i moze dla pewnosci siatke obiektu choc mysle ze tym razem to nie tu tkwi problem

Napisano

W skrocie: baaaaardzo niskie ustawienia GI + adaptive subdiv w anty aliasingu (nie pokazales, ale pewnie ustawiony na -1,2 jesli nic nie zmieniales)

btw, ustawienia color mapingu tez wolaja o pomste do nieba, ale to nie to powoduje bledy tutaj, wiec pomine :)

Napisano

ja narazie uczę się modelować z renderingiem nie mam wiele wspólnego... więc jak mógłbyś podać konkretne parametry które trzeba zmienić byłbym wdzięczny, już sobie pokombinuje z ustawieniem ich odpowiednio nie będę nadużywał uprzejmości :P

Napisano

Hmm, ok, tylko nie bierz tego jako przepis na extra render, to co podam to takie moje bazowe ustawienia od ktorych rozpoczynam testy.

Antyaliasing:

zmien na Adaptive DMC czy QMC, zalezy od wersji vraya jaka masz. Sampling mozesz zostawic na 1,4. Jak bedziesz chcial gladsze linie itp to 2,6

Color maping:

wroc wszystkie Dark, Light i gamma na 1

Irradiance map:

daj jakie medium, moze high, zalezy jak tam dokladnie chcesz i ile czasu na render poswiecasz.

Mozesz podkrecic Interp. Samples na jakies 35

Light cashe:

Subdivs na jakies 500-1000, moze sie okazac ze sample size na 0,01 jesli beda jakies przecieki swiatla w rogach. I wlacz sobie "show calc phase" bedziesz widzial fajne kropeczki ;)

pozdrawiam.