Tomasz Kucharz Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 Witam - ponieważ niedawno temu pozbyłem sie karty graf i przeznaczyłem kupe kasy na nową ale udami mi się kupić taką samą w bardzo okazjonalnej scenie postanowiłem dołożyć troszke kasy (już do tego co przeznaczyłem) i zabawić sie w zmiane sprzętu mam w tej chwili asus nForce 2 n7n8x-deluxe 2 x 512 KIngstone 333 mhz puszczone w kanale dual athlon xp 2600+ geforce Ti 4200 128 , agp 8x mam teraz zamiar pozbyć sie płyty asusa i kupić coś na dual athlon chce zrobić 2 x 2600 + ramki będe musiał zmienić na buforowane - kosztują kupe kasy wiecej niż zwykłe ale z tym się już pogodziłem problem w tym że na płyty dual potrzebne są athlonki MP a ja mam XP słyszałem o \"przeróbkach XP na MP\" i tego właśnie dotyczy moje pytanie - jesli ktokolwiek wie coś na ten temat to bardzo proszę PS: widziałem jakiś durny test na tom\'s hardware że niby 3ds max 4,2 sobie podciągnoł 7 % na wydajności przy dual athlon - a przecież 3d studio jest podawane jako złoty przykład jeśli chodzi o obsługe dualnychj płyt i szybkość renderingu powinna wzrosnąc o 85 do100 % pozdrawiam
Quadysz Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 w zasadzie wydaje mi sie ze XP zadzialaja na dwuprockowej plycie, glowy nie dam, MP niczym sie nie roznia poza dodatkowymi instukcjami wspomagajacymi dwa procesory, ale moge sie mylic, mozliwe ze ten test na tom\'s hardware byl wlasnie z XP-kami dlatego tak slabo przyspieszyl... ale niezaleznie od tego co ja mysle na pewno odpowiedz znajdziesz na internecie... greets
dirty Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 sprawa w sumie nie jest skomplikowana z tego co wiem. nie powiem co dokladnie jak to sie robi bo nigdy nie probowalem ale mniej wiecej wyglada to tak: -wszystko rozchodzi sie o jeden z mostkow L5 na procku. trzeba go po prostu polaczyc czyms co przewodzi prad, najlepiej specjalna farba przewodzaca(lakierem jakimstam...) -wyglada to wszystko tak jak athlony z zablokowanym mnoznikiem, pamietasz, ludzie kombinowali jak je odblokowac- tez trza bylo polaczyc odpowiednie mostki, ta sama procedura -stare athlony i durnie mialy polaczone te mostki i mozna bylo sobie zrobic bez kombinowania duala -to co napisalem o mostku L5 odnosi sie do Athlona na Palomino. juz sie ich nie robi a nie wiem czy ta zasada dotyczy antkow na thoroughbredzie i bartonie, ale pewnie tak - z tego co pamietam to na L5 byly cztery mostki. trza polaczyc ten najblizej rdzenia patrzac z gory (najbardziej na prawo) -i to bylo tyle jesli pamiec mnie nie myli, ale najlepiej poszukaj na necie pzdr
Tomasz Kucharz Napisano 19 Luty 2004 Autor Napisano 19 Luty 2004 Quadysz - dzieki - ale xp nie bez malowanianie da rady na dual może jeszcze inaczej zapytam - czy ktos ma pojęcie czy 3ds obsłuży dwa procesroki XP przerobione na MP
Gość Mezon Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 Wlasnie kupilem plyte K7D Master i 2 Athlony XP 2200. Przerobka kest teoretycznie bardzo prosta ale w praktyce wymaga w cholere cierpliwosci. Ja po zamalowaniu L5 (ostatniego - tego przy napisie L5) nalozylem na niego pasek foli aluminiowej i zabezpieczylem tasma samporzylepna. Sceny z benchmarka renderuje w 13-16 sek (po podkreceniu na 2400+)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się