RENUAL Napisano 4 Wrzesień 2008 Napisano 4 Wrzesień 2008 zrobilem sobie calkiem przypadkiem material w zbrushu zupelnie sie na tym nie znajac,podoba mi sie i bedzie mi potrzebny do renderowania w 3ds maxie.Jako Laik Pytam: czy jest mozliwosc exportu tegoz materialu do 3ds maxa????!???? za pomoc z gory dziex
Temporal Napisano 4 Wrzesień 2008 Napisano 4 Wrzesień 2008 ja tam na zbrushu sie az tak nie znam ale mysle ze oprocz color mapy, normal, dispa to samego shadera jakiegos metalu, skina itp nie przeniesiesz do maxa. Max ma swoj swiat i swoje shadery ktore potrafi renderowac w viewporcie i te ktore potrafi wyrendereowac za pomoca silnikow renderujacych jak scanline, mental ray, vray itd. Moge sie mylic wiec mozesz poczekac na odzew od innych ludkow ale mysle ze wlasnie tak to jest.
RENUAL Napisano 4 Wrzesień 2008 Autor Napisano 4 Wrzesień 2008 wlasnie tez sie tego obawiam i jestem swiadomy ze max jest narzedziem 'innego typu' niz zbrush.dla tego sie pytam,bo nie jestem pewien
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się