Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

zrobilem sobie calkiem przypadkiem material w zbrushu zupelnie sie na tym nie znajac,podoba mi sie i bedzie mi potrzebny do renderowania w 3ds maxie.Jako Laik Pytam: czy jest mozliwosc exportu tegoz materialu do 3ds maxa????!????

za pomoc z gory dziex

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 809
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja tam na zbrushu sie az tak nie znam ale mysle ze oprocz color mapy, normal, dispa to samego shadera jakiegos metalu, skina itp nie przeniesiesz do maxa. Max ma swoj swiat i swoje shadery ktore potrafi renderowac w viewporcie i te ktore potrafi wyrendereowac za pomoca silnikow renderujacych jak scanline, mental ray, vray itd.

 

Moge sie mylic wiec mozesz poczekac na odzew od innych ludkow ale mysle ze wlasnie tak to jest.

Napisano
  • Autor

wlasnie tez sie tego obawiam i jestem swiadomy ze max jest narzedziem 'innego typu' niz zbrush.dla tego sie pytam,bo nie jestem pewien

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności