Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, wręcz błagam o pomoc, gdyż bez niej ani nie ukończe bitwy, ani (co gorsze) nie ukończe nigdy pracy którą zacząłem, a która mnie wciągnęła :(

 

Otóż wymodelowałem i oteksturowałem model babki w zbrushu - zmapowałem model pierwotny lv1 za pomocą GUVTiles potem sprawdziłem UvCheckiem - wszystko ok.

Po zimportowaniu wyeksportowanego z lv1. modelu do 3ds maxa i odwróceniu "vertical" tekstury - wgrałem ją do slotu diffuse standardowego materiału. efekt był przerażający ... na twarzy , rękach powstają dziwne białe kreski a wszędzie pojawiają się czarne plamki ... :( Dodatkowo jak wypalę normal mapę z ustawieniami "prezdefiniowanymi" (albo 3ds max 9 best quality tangent, albo tymi które podał mi Klicek na forum kilka dni temu - jeszcze raz dziękuję) te czarne plamki pojawiają się w tych samych miejscach :(

obrazki : zbrush i standardowa tekstura w 3ds maxie 2008:

 

12vm6.jpg

 

10xu8.jpg

10xu8.d5208b7f0a.jpg

 

POMOCY!!!! ;(

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności