Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, wręcz błagam o pomoc, gdyż bez niej ani nie ukończe bitwy, ani (co gorsze) nie ukończe nigdy pracy którą zacząłem, a która mnie wciągnęła :(

 

Otóż wymodelowałem i oteksturowałem model babki w zbrushu - zmapowałem model pierwotny lv1 za pomocą GUVTiles potem sprawdziłem UvCheckiem - wszystko ok.

Po zimportowaniu wyeksportowanego z lv1. modelu do 3ds maxa i odwróceniu "vertical" tekstury - wgrałem ją do slotu diffuse standardowego materiału. efekt był przerażający ... na twarzy , rękach powstają dziwne białe kreski a wszędzie pojawiają się czarne plamki ... :( Dodatkowo jak wypalę normal mapę z ustawieniami "prezdefiniowanymi" (albo 3ds max 9 best quality tangent, albo tymi które podał mi Klicek na forum kilka dni temu - jeszcze raz dziękuję) te czarne plamki pojawiają się w tych samych miejscach :(

obrazki : zbrush i standardowa tekstura w 3ds maxie 2008:

 

12vm6.jpg

 

10xu8.jpg

10xu8.d5208b7f0a.jpg

 

POMOCY!!!! ;(

  • Wyświetleń 784
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności