Napisano 21 Luty 200421 l Panowie, może to troche głupie pytanie ale czy ktoś moze mi wyjaśnić ale tak dokładniej co to własciwie jest to NURBS, jakie efekty możemy tym osiągnąc co najlepiej tym modelować itd. :) Oczywiscie narazie nie zamierzam pracowac na NURBS (zreszta nawet gdybym chciał to bym nie mógł bo po chwili pracy z NURBS wyskakuje: Aplication Error i Max sie wyłancza, no ale mniejsza z tym ), ale pytam tak z ciekawości ;)
Napisano 24 Luty 200421 l Z tego co sie orientuje to NURBS\'y sa alternatywnym rozwiazaniem dla poprzednich technik Edit Mesh itp. Dzieki prostym zabiegom mozna uzyskac bardziej zaokraglone ksztalty (organiczne), mozna w prostych kilku krokach uzyskac zdeformowana, z okraglymi ksztaltami powierzchnie, ktora \"sterowana\" moze byc za pomoca kilku splajnow (typu NURBS) kontrolnych. Tez niewiele wiem o tym, ale tyle co przeczytalem moge Ci przekazac. Oczywiscie sa wady! Nie mozna dla przykladu wyciagac powierzchni elementarnej jak w przypadku Edit Mesh za pomoca narzedzia EXTRUDE. Mam nadzieje, ze pomoglem. Pozdrawiam.
Napisano 24 Luty 200421 l Zobacz tu lepej bo pisac mi sie niechce n-ty raz :) http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9023
Napisano 24 Luty 200421 l Autor Wielkie dzięki za odpowiedź, troche mnie Oświeciłeś :) No ale jeżeli ktoś może mi powiedzieć troche wiecej to byłoby fajnie. Dzięki Bzyku, przejrze te tutoriale :) Tak prawde mówiąc widziałem ten temat ale nie chciało mi sie go czytać :P:P
Napisano 25 Luty 200421 l ... i ja sie czegos dowiedzialem :). Przy okazji chciałbym zapytać Ciebie ALEKSANDER o co chodzi z NURBS\'ami w MAX\'ie. czytam tu i tam, ze modelowanie w MAX\'ie ta metoda jest \"pomyłką\". pozdrawiam.
Napisano 25 Luty 200421 l Z tego co napisales widze, ze sa to bledy, ktore dyskwalifikuja te metode. Dzieki. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto