Hertz Napisano 15 Wrzesień 2008 Napisano 15 Wrzesień 2008 no wiec probuje wymodelowac czlowieka ale o ile z klatka i glowa jako tako mi poszlo to polaczenie plecow z klatka tworzac bok,zrobienie barkow i ramion itp sprawia mi nie lada problem aha wiem ze topologia ciagnie jesli chodzi o plecy dlatego zalozylem ten watek ;)
Temporal Napisano 15 Wrzesień 2008 Napisano 15 Wrzesień 2008 modelujesz z blueprintow czy z glowy? jesli zaczynasz zabawe z organika to pokorzystaj ze wspomagaczy to nie jest zlo wcielone a duzo sie nauczysz bo teraz to to nieatomiczne troche no i topologie tez niezaladana na tym forum jest taki fajny watek co zwie sie naked models poszukaj i popatrz napewno sie przyda
Hertz Napisano 15 Wrzesień 2008 Autor Napisano 15 Wrzesień 2008 (edytowane) wiem wiem ;) tylko mi chodzi o to jak juz bedzie wszystko ok ( a zeby bylo to trzeba potrenowac) to chce wiedziec jak polaczyc plecy z klatka piersiowa tworzac bok postaci :) zbey nie bylo takiej dziury jak jest teraz ;) ps. aha i chcialem sie jeszcze dowiedziec czy zeby osignac taki efekt http://c.wrzuta.pl/wm16479/62e811c1001f602d46657b28/Dragon%20Ball%20Z%20-%20Tenkaichi%202?type=i&key=u4KkZUYlzt&ft=d to czy dobrze mysle zaczynajac tak model?? Edytowane 16 Wrzesień 2008 przez Hertz
Temporal Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 No wyexstruduj nowe poly z krawedzi klaty a pozniej powelduje wierzcholki by miejsce ciecia stalo sie jedna caloscia. Ewentualnie mozesz zaznaczyc dwa naprzeciwlegle krawedzie i dawac funcke "bridge".
Hertz Napisano 16 Wrzesień 2008 Autor Napisano 16 Wrzesień 2008 aha czyli poly ;) ja myslalem ze weldem da sie tez polaczyc vertexy ale cos mi nie wychodzilo ;)
Temporal Napisano 17 Wrzesień 2008 Napisano 17 Wrzesień 2008 No weldem sie da a w tym przypadku lepiej target weldem. Jesli jednak zdecydowalbys sie na welda to bys mial z poku dosc rzadka siatke wiec i tak bys musial cutem, conectem czy innym cudem pociagnac nowe krawedzie. Sposobow jest wiele liczy sie tylko efekt.
Hertz Napisano 17 Wrzesień 2008 Autor Napisano 17 Wrzesień 2008 wole weld i cut ;) cutem latwo i przyjemnie sie dodaje edge czasem zaznaczam tez poprostu linie ktore mi pasuja i daje connect ;) jedyny minus cut'a to to ze mozna ladnie napstrzyc w siatce jak to widac na mojej postaci ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się