Skocz do zawartości

Max i kości a współrzędne punktów


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam wszystkich

to mój pierwszy post na stronie, którą pamiętam jeszcze za czasów bodaj Adka i wersji maxa 2, którą męczyłem w oparciu o tutoriale znalezione na stronie :)

 

ale do rzeczy... obecnie pracuję w wersji 9 i ugrzązłem w sporym problemie. posiadam na scenie kukłę, tworzę jej ruch - załóżmy dwa kroki, więcej mi nie trzeba.

i teraz pytanie: czy jest możliwość wyeksportowania tablicy współrzędnych dla każdego punktu zgięcia. (stopy, kolana, łokcie itd.. maksymalnie prosto).

 

jeśli jest taka możliwość będę bardzo wdzięczny za pomoc

pozdrawiam

lukafa

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Np sposób na bipeda (nie wiem czy o to ci chodzi)

do kazdego zgiecia (kolana , łokcie , szyja,) z zakładki

helper linkujesz Point, animujesz bipeda ,pozniej go ukrywasz

a helpery zostawiasz , zaznaczasz wszystkie helper i exportujesz jako animacje w wybranym formacie ;)

Napisano

Dzięki wielkie... jak tylko będę miał wolną chwilę, sprawdzę czy ta sztuka mi się uda :)

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności