ogien88 Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Witam jestem tutaj nowy .. chodz mam nadzieje nabrac jakis wizerunek i respekt w tych klimatach ... uczymy sie cale zycie .. pierwszym moim postem .. oraz chyba kluczowym jest stworzenie cieczy wyplywajacej z peknieci powiedzmy skaly ... mam zamiar stworzyc palaca sie kule ktora uderzy w skale z ktorej wyleje sie ciecz ... niby lava .. jak zrobic kule mniej wiecej .. bardziej mniej wiem .. fumeFX tylko to znalazlem i w tym kabinuje .. chyba ze znacie cos lepszego kazdy tutek kazda pomoc sie przyda .. i ciagle niewiem jak wykonac wyplywajaca ciecz zwlaszcza do danego ksztaltu lub mometu .. ciagle sie poruszajaca w koncowym efekcie delikatnie w miejscu .. .. daje linka do cieczy jak mniej wiecej miala by wygladac ... http://www.ogien.nazwa.pl/images/ciecz2.jpg prosze o jakies tutoriale najlepiej .. o jakakolwiek pomoc .. przykladowe modele 3d .. pomocne tematu cokolwiek co pomorze... potrzebne mi jest to do zrobienia firmowej stronki a niemam pojecia jak sie za to zabrac ..
Leru Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 http://www.allanmckay.com/tut/waterdrop_tut.avi Świetny tutek cząsteczkowy. Sam ruch cząsteczek jest rozłożony na części pierwsze, więc nawet jeśli nie znasz PFlow to na pewno po uważnym obejrzeniu tutoriala będzies wiedział co i z czym się je (tzn np jak zwolnić ciecz). Tutorial nie pokazuje jak zrobić z cząsteczek zbitą masę, model. Ale to można załatwić np BlobMeshem (chociaż to nie jest najlepszy wybór ;) ) albo PWrapperem (plugin dodawany razem z glu3D). Najlepszym wyjściem jest oczywiście zrobić symulację RealFlow, którą będziesz mógł od razu zamienić do postaci modelu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się