L_Devil Napisano 29 Wrzesień 2008 Napisano 29 Wrzesień 2008 Witam! Bawię się właśnie w rendering zbiorowej sceny. Mam Kilkudziesięciu konnych jeźdźców (80 dla ścisłości), którzy przesuwają się pod kamerą. Modele są medium-polygoned i zabierają dość dużo pamięci (nawet na moim 4gb-RAM PC). Po ustawieniu wszystkich postaci wyrenderowałem preview i zadowolony z efektu spróbowałem renderingu pełnej sceny... i oto suprise - konie przemieszczają się jak statyczne bryły, zupełnie jakby straciły informacje o kościach i ich animacji. Wyrenderowałem jeszcze raz podgląd (animation-> Create preview). Wszystko jest dobrze. Co przegapiłem? Program to 3ds max 9. Animacja konii jest zbudowana na bones (nie biped) i zriggowana phisique (nie skin). Możliwe że niechcący przestawiłem jakąś opcję lub wcisnąłem jakiś skrót klawiszowy, ale - niestety - nie wiem jaki. Z góry dzięki za wszelką pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się