Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Bawię się właśnie w rendering zbiorowej sceny. Mam Kilkudziesięciu konnych jeźdźców (80 dla ścisłości), którzy przesuwają się pod kamerą. Modele są medium-polygoned i zabierają dość dużo pamięci (nawet na moim 4gb-RAM PC). Po ustawieniu wszystkich postaci wyrenderowałem preview i zadowolony z efektu spróbowałem renderingu pełnej sceny... i oto suprise - konie przemieszczają się jak statyczne bryły, zupełnie jakby straciły informacje o kościach i ich animacji. Wyrenderowałem jeszcze raz podgląd (animation-> Create preview). Wszystko jest dobrze.

Co przegapiłem?

 

Program to 3ds max 9.

Animacja konii jest zbudowana na bones (nie biped) i zriggowana phisique (nie skin).

Możliwe że niechcący przestawiłem jakąś opcję lub wcisnąłem jakiś skrót klawiszowy, ale - niestety - nie wiem jaki.

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc :)

  • Wyświetleń 710
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności