Napisano 29 Wrzesień 200816 l Witam! Bawię się właśnie w rendering zbiorowej sceny. Mam Kilkudziesięciu konnych jeźdźców (80 dla ścisłości), którzy przesuwają się pod kamerą. Modele są medium-polygoned i zabierają dość dużo pamięci (nawet na moim 4gb-RAM PC). Po ustawieniu wszystkich postaci wyrenderowałem preview i zadowolony z efektu spróbowałem renderingu pełnej sceny... i oto suprise - konie przemieszczają się jak statyczne bryły, zupełnie jakby straciły informacje o kościach i ich animacji. Wyrenderowałem jeszcze raz podgląd (animation-> Create preview). Wszystko jest dobrze. Co przegapiłem? Program to 3ds max 9. Animacja konii jest zbudowana na bones (nie biped) i zriggowana phisique (nie skin). Możliwe że niechcący przestawiłem jakąś opcję lub wcisnąłem jakiś skrót klawiszowy, ale - niestety - nie wiem jaki. Z góry dzięki za wszelką pomoc :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto