Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Bawię się właśnie w rendering zbiorowej sceny. Mam Kilkudziesięciu konnych jeźdźców (80 dla ścisłości), którzy przesuwają się pod kamerą. Modele są medium-polygoned i zabierają dość dużo pamięci (nawet na moim 4gb-RAM PC). Po ustawieniu wszystkich postaci wyrenderowałem preview i zadowolony z efektu spróbowałem renderingu pełnej sceny... i oto suprise - konie przemieszczają się jak statyczne bryły, zupełnie jakby straciły informacje o kościach i ich animacji. Wyrenderowałem jeszcze raz podgląd (animation-> Create preview). Wszystko jest dobrze.

Co przegapiłem?

 

Program to 3ds max 9.

Animacja konii jest zbudowana na bones (nie biped) i zriggowana phisique (nie skin).

Możliwe że niechcący przestawiłem jakąś opcję lub wcisnąłem jakiś skrót klawiszowy, ale - niestety - nie wiem jaki.

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc :)

  • Wyświetleń 729
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.