L_Devil Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 Witam! Może postaram się opisać o co mi chodzi: Załóżmy, że mamy postać animowaną na kościach. Szukam pluginu, który pobrał by całą animację i skopiował ją do "środka" nadrzędnego obiektu (animacja deformacji geometrii) tak, żeby szkielet bones można było bezpiecznie usunąć. Po co coś takiego? Z prostego powodu: obiekt z animacją deformacji można łatwo instancjować, w przeciwieństwie do obiektu z animacją na kościach który trzeba kopiować. Przy scenach z 100 postaciami (np. marsz armii) zużyte 3 gb RAMu robię różnicę :) Kiedyś, jak byłem młody i głupi i nie miałem jeszcze character studio udało mi się instancjami pozyskać dziesięciotysięczną armię (i to na 512mb RAMu!). Co prawda było to extremly low-poly, ale i tak - na kościach taka impreza jest niemożliwa. Niestety animowanie od początku deformacją jest piekielnie trudne, żmudne i nieprzyjemne... Z góry dzięki za wszelką pomoc ;-)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now