Jump to content

Plugin mergujący animacje subobiektów do nadrzędnego obiektu


Recommended Posts

Posted

Witam!

 

Może postaram się opisać o co mi chodzi:

Załóżmy, że mamy postać animowaną na kościach. Szukam pluginu, który pobrał by całą animację i skopiował ją do "środka" nadrzędnego obiektu (animacja deformacji geometrii) tak, żeby szkielet bones można było bezpiecznie usunąć.

Po co coś takiego? Z prostego powodu: obiekt z animacją deformacji można łatwo instancjować, w przeciwieństwie do obiektu z animacją na kościach który trzeba kopiować. Przy scenach z 100 postaciami (np. marsz armii) zużyte 3 gb RAMu robię różnicę :)

 

Kiedyś, jak byłem młody i głupi i nie miałem jeszcze character studio udało mi się instancjami pozyskać dziesięciotysięczną armię (i to na 512mb RAMu!). Co prawda było to extremly low-poly, ale i tak - na kościach taka impreza jest niemożliwa. Niestety animowanie od początku deformacją jest piekielnie trudne, żmudne i nieprzyjemne...

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc ;-)

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy