Skocz do zawartości

Plugin mergujący animacje subobiektów do nadrzędnego obiektu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Może postaram się opisać o co mi chodzi:

Załóżmy, że mamy postać animowaną na kościach. Szukam pluginu, który pobrał by całą animację i skopiował ją do "środka" nadrzędnego obiektu (animacja deformacji geometrii) tak, żeby szkielet bones można było bezpiecznie usunąć.

Po co coś takiego? Z prostego powodu: obiekt z animacją deformacji można łatwo instancjować, w przeciwieństwie do obiektu z animacją na kościach który trzeba kopiować. Przy scenach z 100 postaciami (np. marsz armii) zużyte 3 gb RAMu robię różnicę :)

 

Kiedyś, jak byłem młody i głupi i nie miałem jeszcze character studio udało mi się instancjami pozyskać dziesięciotysięczną armię (i to na 512mb RAMu!). Co prawda było to extremly low-poly, ale i tak - na kościach taka impreza jest niemożliwa. Niestety animowanie od początku deformacją jest piekielnie trudne, żmudne i nieprzyjemne...

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc ;-)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności