Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

zajmuje sie maxem od jakiegos czasu (v9), ale dzis przydarzyl mi sie dziwny problem. Modelujac dosc duze pomieszczenie, zauwazylem ze jak chce cos precyzyjnie wyrownac, to niestety nie daje rady, bo jakos jest ustawiony skok co 0,5mm i za cholere nie moge tego wylaczyc nigdzie. Przesuwajac obiekt funkcja move tez skacze co 0,5mm, a w viewporcie Perspective - wogole o 100mm lub jakimis wielkimi skokami, nie moge normalnie przesuwac obiektu :-\ align jak juz wspomnialem tez przez to dziala nieprecyzyjnie. Czy ktos wie o co chodzi?

Nawet tworzenie nowego obiektu owocuje skokami co 0,5mm po jednej osi, 1mm po drugiej, po Z idzie ok, bez skokow, natomiast tworzac obiekt bezposrednio w widoku Perspective skoki sa co jakies 100mm lub wiecej :-\

 

Nie wiem czy cos przypadkiem uaktywnilem, ale wszelkie auto snapy sa powylaczane, grid wylaczony. Prosze o pomoc, bo szlag trafia.

 

Pozdr.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 701
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak daleko masz te obiekty od punku 0,0,0 w scenie? Max traci na dokladnosci wraz ze wzrostem odleglosci od centrum. Oczywiscie moga to tez byc zle ustawione jednostki.

Napisano
  • Autor

tak, i to bylo rozwiazanie.

Zblizylem wszystko do centrum i jest GIT. Dzieki.

 

Teraz jeszcze jedno pytanie, dlaczego jak importuje obiekt poprzez drag-drop pojawia sie on gdzies w kosmicznych odleglosciach od centrum? czesto nie moge go wogole odnalesc :-\

Mozna jakos tak importowac, zeby wskazywac miejsce pojawienia sie?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności