Skocz do zawartości

Scena 3D - pokoj - moj debiut


Rekomendowane odpowiedzi

witam chce sie pochwali swoja pierwsza praca wykonana w 3D (nie licze testowych boxow, kulek czy scian).

wszystkie obiekty wykonalem sam. praca trwala okolo 3 tygodni po 5 godz. dziennie. Wykorzystany program to max 6 i photoshop. Sprzet to P4 2,4 GHz, 512 MB RAM oraz grafika Hercules Radeon 8500.

 

w scenie sa dwa swiala jedno aera spot za oknem i drugie na wysokosci zyrandola.

rendering przy uzyciu mentalraya z GI.

 

prosze o wyrozumialosc w wytykaniu baboli. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mnie tez sie podoba - w ogole aranzacja pokoju jest ladna, ale dwie banalnie proste rzeczy do poprawy:) ---> Zaluzje maja zatrzymywac swiatlo zamiast je przepuszczac!!! Widok za oknem jest plaski jakby byl przylepiony do szyby, brakuje tez mocnego rozswietlenia od strony otworow okiennych - te zaluzje powinny tworzyc takie \"swietliste ekrany\" zatrzymujac swiatlo. Poza tym calkiem ladnie wyszlo!

 

Pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bardzo chcialem zrobic rozswietlone firanki ale mialem problemy z oswietleniem GI (ze 30-40 godzin probnych renderingow) i w koncu zapomnialem o tych poswiatach.

tak teraz widze ze faktycznie obraz za oknem jest plaski (no ale to tylko bitmapa)

 

obiecuje ze poprawie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najfajniejszy jest ten kadr z kieliszkami... jednak we wszsytkich oświetlenie dość mocno kuleje... dość topornie to wyszło... ogólnie ciężkawo doscyć. Wszsytko takie twarde i ciężkie... a to właśnie przez światło... no i teksturki strasznie surowe...

podobają mi się jabłka, odbicia w kieliszkach....

Bardzo trudny temat sobie wybrałeś... jestem pełen podziwu bo nieźle sobie z tym wszystkim poradziłeś. Dzięki dopracowaniu światła i tekstur, bazując nawet na tak prostych obiektach, można by z tego jeszcze sporo wycisnąć... ale ogólnie bardzo pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosiłes o dodatkowy komentarz...

jeśli chodzi o tekstury, to sciany, fotele, doniczka, głosnik zupełnie do wymainy.... a raczej do zrobienia bo nie bardzo jest co wymieniać. Przyglądaj sie uważniej temu co robisz i potem postaraj się to odwzorować. Tak gładkich i jednorodnych powierzchni raczej unikaj. Światło nawet nie najgorzej wyszło, ale pamiętaj ze proste rozwiązania są w 90% najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Savoy

Ja miałem gorsze początki (nawet nie będę pokazywał)

Sporo modelingu.

Razi mnie tylko to światło (z którym też mam problemy!)

Zbyt duże kontrasty między cieniem a światłem (DOF by trochę zretuszował)

Propunuję w następnych scenach pobawić się HDRI (według mnie to przyszłość renderingów - ale koszmarnie wydłuża czas renderu szczególnie na Lightwave) i jest ciężki do ustawienia ale efekt przebija wszystko!

 

Moja druga pracka z HDRI (w trakcie małych poprawek):

http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=10944

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności